W sieci dealerskiej Mitsubishi w Polsce można już zamawiać najnowszy model pickupa L200. Auta pojawią się w salonach w drugiej połowie kwietnia.
Kliknij, aby powiększyćNajważniejsze cechy tego auta to nowoczesna stylistyka rodem z rajdowych tras, niespotykany w tej klasie komfort jazdy także dzięki przestronnej kabinie o najdłuższym w tej klasie pojazdów wnętrzu, zwiększona funkcjonalność, wysoki poziom bezpieczeństwa (na poziomie 4 gwiazdek Euro NCAP) m.in. dzięki wyjątkowym w tej klasie aut systemom kontroli trakcji i stabilizacji toru jazdy oraz stały napęd na obie osie Super Select. Do napędu auta służy nowy wysokoprężny turbodoładowany silnik z wtryskiem paliwa w technologii Common Rail o mocy 136 KM i 160 KM. W Polsce auto dostępne jest w wersji z podwójną kabiną (Double Cab) w trzech opcjach wyposażenia Invite, Intense i Instyle. Ceny nowego Mitsubishi L200 zaczynają się od 86 000 zł netto. Przy zakupie tego auta możliwe jest pełne odliczenie 22% podatku VAT.
Mitsubishi L200 to najczęściej kupowany w Europie pickup. 60-letnia historia tego modelu rozpoczyna się wraz z pojawieniem się modelu Mizushima w 1946 r. Od 1996 roku sprzedano na Starym Kontynencie 340 000 Mitsubishi L200 poprzedniej generacji a od 1988 roku z Tajlandii, gdzie powstaje L200, wyeksportowano ponad 700 tys. pojazdów. L200 pełni strategiczną rolę w sprzedaży Mitsubishi Motors w Europie to trzeci najpopularniejszy model, który generuje 16% łącznej wielkości sprzedaży i 18% dochodów oddziału.
Kliknij, aby powiększyćNowe L200 wyposażono w nowoczesniejszy i mocniejszy niż w poprzedniku 2,5-litrowy, 136-konny turbodiesel z bezpośrednim wtryskiem common-rail. Dodatkowo można wybrać wersję Sport o mocy 160 KM:
- 136 KM przy 4000 o/m i 314Nm przy 2000 o/m (o 31% więcej niż w poprzednim modelu) to parametry pozwalające na bezpieczną i dynamiczną jazdę. Po wzmocnieniu do 160 KM jednostka oferuje jeszcze lepsze osiągi;
- okres między przeglądami technicznymi wynosi 20 000 km.
Dysponując mocą, która plasuje go w samym centrum dostępnych na rynku modeli między 102-konną Toyotą Hilux a 174-konnym Nissanem Navarą jak również masą mniejszą o ok. 200 kg od każdego z dwóch wspomnianych rywali, nowa jednostka napędowa charakteryzuje się ponadto niższym poziomem emisji substancji toksycznych w spalinach (korzyść wypływająca z zastosowania układu Common Rail), pozostając na razie jedynym silnikiem spełniającym wymogi normy Euro-4, montowanym w półciężarówkach o ładowności do 1000 kg.
Komentarze opinie