Peugeot decyduje się wprowadzić na rynek nowego Boxera, który jest pierwszym samochodem stworzonym w ramach ambitnego programu całkowitego odnowienia oferty pojazdów użytkowych francuskiej marki. Aby godnie zastąpić poprzednika, nowy Boxer musiał powiększyć gamę, proponując teraz trzy rozstawy osi (3000, 3450, 4035 mm), dwie wersje furgonu (nieprzeszkloną i przeszkloną), cztery długości (4963, 5413, 5998, 6363 mm) oraz trzy wysokości (2254, 2522, 2760 mm).
Kliknij, aby powiększyćZaoferowano szeroki wybór wersji (podwozie do zabudowy z pojedynczą i podwójną kabiną, podwozie do zabudowy, skrzynie z pojedynczą i podwójną kabiną, platformy, kabina z jednostką napędową, przedni zespół napędowy). Dla firm zajmujących się zabudową nadwozi do dyspozycji będzie szereg opcji, m.in. gniazdko do podłączenia wyposażenia, wstępne wycięcie dachu, szerszy rozstaw tylnych kół, powiększający tylną przestrzeń ładunkową, oraz obrotowe fotele.
W niezwykle praktycznym i wygodnym wnętrzu nowego Boxera znalazły się m.in. elementy wyposażenia zarezerwowane generalnie dla aut osobowych. Kabina, mogąca pomieścić do trzech osób, jest bardzo jasna i przestronna, aby zapewnić maksymalną swobodę pasażerom, nawet temu, który siedzi pośrodku. Stanowisko kierowcy jest ergonomiczne i funkcjonalne. Dla wygody pasażerów wszystkie modele zostały wyposażone w szyby przednich drzwi ze sterowaniem elektrycznym i sekwencyjnym, a w przypadku szyby kierowcy dodatkowo z systemem antyzaciskowym. Kierownica posiada regulację zagłębienia.
Kliknij, aby powiększyćDeska rozdzielcza została zaprojektowana i wykonana tak, aby była maksymalnie praktyczna. Została wyposażona w dużą ilość schowków, w tym jeden środkowy, dwa duże zamykane, z których jeden jest klimatyzowany, a także inne praktyczne elementy, np. półka na dokumenty i uchwyt na kubek. Dodatkowo, w dolnej części każdych drzwi znajduje się schowek o pojemności 22 l, kolejny pod fotelem kierowcy oraz wyciągany schowek pod pozostałymi siedzeniami. Sama kanapa pasażera posiada stolik wbudowany w oparcie środkowego siedzenia.
W zależności od długości i wysokości pojazdu Boxer posiada cztery różne typy drzwi bocznych przesuwnych, z których każde zostało wyposażone w szynę nośną w górnej części, zapewniającą dokładne prowadzenie. Dwie dodatkowe szyny zostały umieszczone jedna na poziomie pasa nadwozia, druga na poziomie podłogi. Samochód został seryjnie wyposażony w dwoje tylnych drzwi uchylnych z czterema punktami zamknięcia, w tym jednym środkowym. Oba skrzydła otwierają się o 96 stopni; system specjalnego ogranicznika drzwi pozwalającego zwiększyć kąt otwarcia do 180 stopni, a w opcji nawet do 270 stopni, aby ułatwić dostęp w razie konieczności.
Kliknij, aby powiększyćAby utrzymać na miejscu i zabezpieczyć przewożone rzeczy, żebrowana podłoga została wyposażona w osiem do dziesięciu pierścieni mocujących w zależności od długości pojazdu. Boki samochodu zostały seryjnie pokryte wykładziną z tworzywa teflor w czarnym kolorze, chroniącą zarówno boki, jak i ładunek. Wewnątrz znajdują się również otwory mocujące nad płatami wykładziny dla ewentualnej szyny mocującej. Próg ładowania jest niezwykle niski (między 535 z 560 mm w zależności od wersji), dzięki czemu Boxer znalazł się wśród najlepszych na rynku w kwestii tego ważnego kryterium.
Dach Boxera został seryjnie wyposażony w punkty umożliwiające zamocowanie bagażnika dachowego o ładowności od 150 do 200 kg w zależności od długości.
Komentarze opinie