Dzięki 311 sprzedanym w lipcu egzemplarzom, nowy Ford Mondeo zanotował w Polsce wynik, który jest lepszy niż którykolwiek z miesięcznych rezultatów osiągniętych przez model poprzedniej generacji od początku bieżącego roku. Tymczasem według informacji dotyczących rynku niemieckiego, w początkowym okresie sprzedaży znaczną grupę klientów wybierających nowego Mondeo stanowią osoby, które wcześniej jeździły autem konkurencji.
Kliknij, aby powiększyćPo pierwszych siedmiu miesiącach bieżącego roku nowy Mondeo znalazł w Polsce 429 klientów, z czego aż 311 w samym tylko lipcu. Jest to bardzo dobry rezultat również dlatego, że model poprzedniej generacji nie przekroczył w bieżącym roku poziomu 300 sprzedanych egzemplarzy.
Jak wynika z danych dotyczących rynku niemieckiego, w początkowym okresie sprzedaży około 30% klientów decydujących się na zakup nowego Mondeo było wcześniej posiadaczami jednego z modeli marek konkurencyjnych. W zamyśle projektantów Forda, samochód stanowić miał ciekawą alternatywę dla oferty graczy z segmentu premium. Wśród użytkowników Mondeo znajdują się osoby, które wcześniej jeździły np. audi.
Kliknij, aby powiększyćWedług przedstawicieli koncernu, rosnące zainteresowanie nowym Mondeo to m.in. zasługa lepszej jakości rozwiązań stylistycznych oraz pozytywnych ocen w prasie motoryzacyjnej. Pod tym względem nowość producenta aut z niebieskim owalem na masce ma wiele wspólnego z S-MAX.
Kolejną ciekawostką jest fakt, że klienci zaczęli składać zamówienie na nowe Mondeo jeszcze zanim model został oficjalnie zaprezentowany. Tak wcześniej u nas nie było - powiedział rzecznik Forda.
Komentarze opinie