Reklama

Nowy Chrysler na spotkanie nowych czasów

13/08/2007 01:02
W związku z oficjalnym przejęciem Chrysler Group przez Cerberus Capital Management, używany przez dziesięciolecia symbol Chrysler Corporation, znany jako Pentastar, powraca jako znak korporacyjny Nowego Chryslera. Po dziewięciu latach uśpienia słynna pięciokątna gwiazda nabiera bardziej zuchwałego i trójwymiarowego kształtu.
„Powrót znaku Pentastar w nowym wydaniu stanowi doskonały symbol Nowego Chryslera - mówi Steven Landry, wiceprezes ds. marketingu i sprzedaży serwisu/części zamiennych w Ameryce Północnej. „Pentastar reprezentuje całą dumę, jaką pracownicy czują wobec 85-letniej historii Chryslera oraz ufność, iż zmierzamy we właściwym kierunku.”

Oryginalny znak Pentastar składał się z pięciu trójkątów ‘pływających’ niezależnie na obszarze pięciokąta - przełamanego pośrodku pięcioramienną gwiazdą. Nowy Pentastar wyrażać ma ducha siły i precyzji poprzez połączenie szczytów pięciu trójkątów tak, aby zamknąć rysunek gwiazdy i dopełnić formę pięciokąta.

„Chcieliśmy temu znakowi nadać wygląd szczególnie wysokiej jakości - powiedział Trevor Creed, wiceprezes ds. projektowania. „Udało się nam zamknąć luki w geometrycznej całości i dodać mu zwartości, dzięki czemu nasza gwiazda wygląda bardziej ‘zwiewnie’ i precyzyjnie.”

Na stanowisko przewodniczącego oraz dyrektora naczelnego firmy mianowany został Bob Nardelli, któremu jako wiceprzewodniczący rady i prezes zarządu Chrysler LLC podlega Tom LaSorda.

Od roku 2000, jeszcze przed przejściem do Chryslera, Bob Nardelii był przewodniczącym rady, prezesem i dyrektorem naczelnym firmy Home Depot. Jego zasługą jest m.in. dwukrotny wzrost sprzedaży oraz rozszerzenie skali operacji detalicznych i hurtowych, a także wejście na rynki Meksyku i Chin. Bob Nardelii posiada także szerokie doświadczenie w problematyce produkcji i systemów transportu.
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do