Reklama

Nowe standardy w salonach dealerskich GM Europe

11/11/2006 18:00
Koncern General Motors Europe ogłosił rozpoczęcie trwającego do roku 2010 programu zmiany wizerunku salonów dealerskich marki Saab, Opel i Chevrolet w krajach Starego Kontynentu.Projekt, który obejmie w sumie około 9 tys. firm dealerskich i wymaga zainwestowania łącznie kwoty ponad 400 mln EUR, dotyczy wyglądu zewnętrznych elementów salonu jak również aranżacji funkcjonalnego i nowoczesnego wnętrza o wysokiej jakości, tak aby bez trudu można było w razie potrzeby wzbogacić ofertę placówki o kolejne marki. Wnętrze salonów Saaba, Opla i Chevroleta jasno wyraża tożsamość każdej z marek i wykorzystuje charakterystyczne elementy identyfikujące. Przykładem tego podejścia jest firma Saab, która w dalszym ciągu realizować będzie strategię marketingową pod nazwą "Unilimited". Do tej pory około połowa punktów dealerskich szwedzkiej marki przyjęła już nowe standardy.Wprowadzenie nowych standardów korporacyjnych w większych placówkach dealerskich sprzedających auta kilku marek koncernu będzie wymagało nakładów sięgających 100 000 EUR, które zostaną poniesione wspólnie przez dealera oraz GM. Z drugiej strony, dla małych jednomarkowych ASO będzie to wydatek około 10 000 EU
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do