Koncern General Motors Europe ogłosił rozpoczęcie trwającego do roku 2010 programu zmiany wizerunku salonów dealerskich marki Saab, Opel i Chevrolet w krajach Starego Kontynentu.Projekt, który obejmie w sumie około 9 tys. firm dealerskich i wymaga zainwestowania łącznie kwoty ponad 400 mln EUR, dotyczy wyglądu zewnętrznych elementów salonu jak również aranżacji funkcjonalnego i nowoczesnego wnętrza o wysokiej jakości, tak aby bez trudu można było w razie potrzeby wzbogacić ofertę placówki o kolejne marki. Wnętrze salonów Saaba, Opla i Chevroleta jasno wyraża tożsamość każdej z marek i wykorzystuje charakterystyczne elementy identyfikujące. Przykładem tego podejścia jest firma Saab, która w dalszym ciągu realizować będzie strategię marketingową pod nazwą "Unilimited". Do tej pory około połowa punktów dealerskich szwedzkiej marki przyjęła już nowe standardy.Wprowadzenie nowych standardów korporacyjnych w większych placówkach dealerskich sprzedających auta kilku marek koncernu będzie wymagało nakładów sięgających 100 000 EUR, które zostaną poniesione wspólnie przez dealera oraz GM. Z drugiej strony, dla małych jednomarkowych ASO będzie to wydatek około 10 000 EU
Komentarze opinie