Reklama

Nowe logo koncernu Fiat

06/12/2005 17:42
Koncern Fiat ma nowe logo. Jest to kwadrat, w który są wpisane niebieskimi literami na szaro-srebrnym tle słowa FIAT GROUP, oddzielone czerwoną kreską. Nowe logo jest uosobieniem dzisiejszego Fiata: firmy skoncentrowanej na działalności motoryzacyjnej, która od ponad stu lat jest jej prawdziwym powołaniem. A także koncernu o bardziej zwartej i zracjonalizowanej strukturze, szybszego w podejmowaniu coraz skuteczniejszych decyzji, lepiej reagującego na potrzeby rynku. Przede wszystkim zaś firmy, która dokonuje głębokiej przemiany kulturowej i świadomościowej wśród swoich pracowników i która nastawiona jest na ciągły, szybki rozwój gamy produktów i prowadzenie badań technologicznych.

Kwadrat symbolizuje racjonalne pomysły i solidność; kolor szaro-srebrny jest symbolem technologii; niebieski nawiązuje, choć ma trochę inny odcień, do koloru dawnego logo. W nowym logo dodano słowo GROUP, które z racji rozmiarów jest równie znaczące i ważne, co FIAT. Razem te dwa słowa przypominają o tym, iż mowa jest o dużym koncernie przemysłowym o międzynarodowym znaczeniu.

Jako element centralny logo, krótka czerwona kreska spełnia dwojaką funkcję: z jednej strony ma zwracać uwagę na samo logo, a z drugiej oznajmiać, że zamknięta przestrzeń kwadratu jest otwarta na świat zewnętrzny i nastawiona na prowadzenie z nim ciągłego, bezpośredniego i przejrzystego dialogu.

Nowe logo, które zostało zaprojektowane przez firmę Robilant Associati, zastępuje logo, które było symbolem grupy przez ponad czterdzieści lat: pochylone romby, symbolizujące cztery litery składające się na nazwę Fiat.
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do