Reklama

Nowa strategia modelowa Volkswagena

05/12/2005 20:49
Zgodnie z nową strategią zaprezentowaną przez Wolfganga Bernharda, prezesa marki VW, firma oferować ma modele, w których podstawa konstrukcja jest wspólna, natomiast wprowadza się zmienione elementy stylizacji nadwozia - informuje serwis motoryzacyjny "Automotive News Europe". Portugalska fabryka koncernu Autoeuropa jest według nieoficjalnych źródeł głównym kandydatem jako dostawca niszowych modeli VW.

W ciągu najbliższych trzech lat VW wprowadzi na rynek do dziesięciu nowych modeli samochodów, które będą nowymi wersjami obecnie oferowanych aut lub też będą produktami niszowymi.

Pierwszym owocem nowej strategii niemieckiej marki będą modele serii Cross, które bazują na aktualnie dostępnych modelach i które charakteryzują się odmienną stylizacją i właściwymi sobie jednostkami napędowymi, natomiast podstawowa konstrukcja pozostaje bez zmian. Obok znanego już z oficjalnych zdjęć Cross Polo pojawi się również Cross Golf Plus i Cross Fox, które mają trafić w gusta młodszych klientów.

Wśród modeli niszowych jest coupe oparte na Golfie, które będzie nazwane Scirocco i spodziewane jest w 2008 r., jak również czterodrzwiowy samochód bazujący na Passacie, który będzie przypominał Mercedesa CLS. Auto powinno pojawić się w salonach do 2009 r.
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do