Nowa możliwość kontaktu petentów z Biurem Obsługi Klienta w Deszcznie
RMG Fm
13/02/2012 19:02
Bez opłat, bez konta, bez logowania i bez ryzyka – tak gmina Deszczno reklamuje nową możliwość kontaktu petentów z Biurem Obsługi Klienta.
Co istotne, dzwonić i rozmawiać z urzędnikiem można za darmo. Wszystko dzięki usłudze VoiceLink. Z bezpłatnego kanału komunikacji można korzystać od dziś. Mówi wójt Deszczna Jacek Wójcicki.
Jacek Wójcicki podkreśla, że gmina zdecydowała się na tę inwestycję, żeby wyjść naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców.
Do rozmowy z Biurem Obsługi Klienta w czasie pracy Urzędu Gminy Deszczno wystarczy komputer wyposażony w słuchawki lub głośniki i mikrofon oraz w dostęp do internetu. Połączenie nie wymaga instalowania jakiegokolwiek dodatkowego oprogramowania, następuje automatycznie po kliknięciu na ikonę VoiceLink na stronie www.deszczno.pl.
Komentarze opinie