Reklama

Nowa kampania reklamowa Peugeot

10/09/2007 21:32
Kampania wprowadzająca na rynek Peugeot 207 SW, w skład której wchodzi część międzynarodowa (TV) oraz lokalna (prasa i outdoor), została zrealizowana przez agencję Euro RSCG Warsaw.
Kliknij, aby powiększyćKampania rozpoczęła się teaserem "Hity Roku" na outdoorze komunikującym nową premierę w gamie Peugeot. Następnie w ramach części wizerunkowej w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych 10 września pojawi się 30-sekundowy spot, który jest adaptacją kampanii międzynarodowej.

Prasa i outdoor oparte są na lokalnym pomyśle agencji. "Miejsce na wszystkie marzenia - tym headlinem oraz wykorzystaniem elementu lampy Aladyna, która ma moc spełniania życzeń, zwracamy uwagę na szczególny charakter auta i komunikujemy jego najważniejsze walory - mówi Małgorzata Wróblewska, Group Account Director w agencji Euro RSCG Warsaw.

Kliknij, aby powiększyćKampania swoim zasięgiem obejmuje również najpopularniejsze portale internetowe oraz materiały POS dystrybuowane w sieci Peugeot.

Czas trwania kampanii to wrzesień-październik.
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do