Reklama

Nowa kampania BMW

03/05/2006 21:46
W tym tygodniu ruszy?a kolejna kampania BMW przygotowana przez agencj? DougFaberFamily. Celem akcji jest przybli?enie niemieckiej marki szerszej grupie odbiorców poprzez promowanie podstawowych wersji kluczowych modeli takich jak BMW Serii 3 i 5 oraz X3.

Kampania zawiera mechanizm call-to-action, który ma motywowa? konsumentów do bezpo?redniego kontaktu z mark? i przekonania si? o jej dost?pno?ci. Poza standardow? komunikacj? (TV, prasa, radio, internet) prowadzone b?d? równie? inne, bardziej nietypowe dzia?ania. W trakcie kampanii rozpowszechnianie b?d? multimedialne prezentacje wybranych modeli BMW. Akcja b?dzie po??czona z konkursem, w którym uczestnicy b?d? mogli wygra? jeden z promowanych modeli na dwumiesi?czn? jazd? próbn?.

Dzia?ania swoim zasi?giem obejm? ogólnopolsk? sie? stacji benzynowych Statoil.

Aby zwi?kszy? skuteczno?? dotarcia przekazu, w odpowiednie narz?dzia wyposa?ono równie? dealerów BMW. Przygotowane zosta?y dla nich specjalne pakiety komunikacyjne, które umo?liwi? elastyczne dzia?anie w oparciu o w?asne rozeznanie na lokalnych rynkach.
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do