Reklama

NoVa Park systematycznie poszerza grono swoich klientów

27/01/2014 09:19
Centrum handlowe NoVa Park zanotowało 26% średni miesięczny wzrost frekwencji oraz 27% średni miesięczny wzrost obrotów w drugim półroczu 2013 roku w porównaniu z analogicznym okresem 2012 roku. Te wyniki potwierdzają, że NoVa Park systematycznie poszerza grono swoich klientów.

NoVa Park, otwarte 18 kwietnia 2012 roku w Gorzowie, to największe centrum handlowe w regionie, w którym obecne są salony marek unikatowych, niewystępujących w innych obiektach w promieniu 40 km np. Bershka, CARRY, H&M, KappAhl, Ryłko, Sephora czy Smyk. Oferta handlowa NoVa Park z najpopularniejszymi brandami to przede wszystkim zasługa prowadzonego procesu komercjalizacji, ale nie bez znaczenia są również świetne wyniki odwiedzalności i obrotów oraz otrzymane nagrody i wyróżnienia branżowe m.in. w konkursie "Budowa Roku 2012" czy "Lubuski Mister Budowy 2012".

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z osiągniętych wzrostów, które dowodzą, że taki obiekt jak NoVa Park był potrzebny w regionie nieprzesyconym powierzchnią centrów handlowych. Jesteśmy pewni, że te imponujące wyniki związane ze skuteczną strategią marketingową przyciągną do naszego obiektu nowych najemców, którym zależy na świetnie prosperującym biznesie w Gorzowie i okolicach– mówi Joanna Bagińska, dyrektor Centrum Handlowego NoVa Park.
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do