Centrum handlowe NoVa Park zanotowało 26% średni miesięczny wzrost frekwencji oraz 27% średni miesięczny wzrost obrotów w drugim półroczu 2013 roku w porównaniu z analogicznym okresem 2012 roku. Te wyniki potwierdzają, że NoVa Park systematycznie poszerza grono swoich klientów.
NoVa Park, otwarte 18 kwietnia 2012 roku w Gorzowie, to największe centrum handlowe w regionie, w którym obecne są salony marek unikatowych, niewystępujących w innych obiektach w promieniu 40 km np. Bershka, CARRY, H&M, KappAhl, Ryłko, Sephora czy Smyk. Oferta handlowa NoVa Park z najpopularniejszymi brandami to przede wszystkim zasługa prowadzonego procesu komercjalizacji, ale nie bez znaczenia są również świetne wyniki odwiedzalności i obrotów oraz otrzymane nagrody i wyróżnienia branżowe m.in. w konkursie "Budowa Roku 2012" czy "Lubuski Mister Budowy 2012".
- Jesteśmy bardzo zadowoleni z osiągniętych wzrostów, które dowodzą, że taki obiekt jak NoVa Park był potrzebny w regionie nieprzesyconym powierzchnią centrów handlowych. Jesteśmy pewni, że te imponujące wyniki związane ze skuteczną strategią marketingową przyciągną do naszego obiektu nowych najemców, którym zależy na świetnie prosperującym biznesie w Gorzowie i okolicach– mówi Joanna Bagińska, dyrektor Centrum Handlowego NoVa Park.
Komentarze opinie