Nissan Motor poinformował o oficjalnym otwarciu supernowoczesnego ośrodka analiz jakości pojazdów na podstawie danych z terenu (Field Quality Center - FQC) przy Europejskim Centrum Technicznym Nissan w Cranfield (hrabstwo Bedfordshire w Wielkiej Brytanii).
Kliknij, aby powiększyćNowy obiekt, zbudowany kosztem 4,5 mln EUR, będzie zajmował się doskonaleniem jakości produktów w Europie, które to zadanie realizowało dotychczas kilka innych pionów rozproszonych po kontynencie. Centralizacja odpowiedzialności za poprawę jakości produktów w Cranfield umożliwi nam współpracę między poszczególnymi pionami i szybkie opracowywanie rozwiązań problemów z jakością pojazdów w Europie - powiedział Russel Crossan, dyrektor generalny ds. jakości w Europejskim Centrum Technicznym Nissan.
Inżynierowie FQC będą otrzymywali części wprost ze stacji dealerskich i na ich podstawie będą mogli odtwarzać sytuacje, z jakimi spotkali się klienci. Następnie, kierując pracą zespołów, złożonych z przedstawicieli działu rozwoju i produkcji oraz dostawców, będą identyfikować przyczyny problemów i opracowywać trafne rozwiązania.
W centrum będzie pracować 46 osób, a także inżynierowie oddelegowani tam przez dostawców i współpracujący z FQC nad poprawą jakości części.
Nowe europejskie FQC będzie ściśle współpracowało z podobnym, supernowoczesnym ośrodkiem, który Nissan otworzył niedawno w Prefekturze Kanagawa w Japonii, a także z dwoma FQC w USA, prowadząc stałą wymianę informacji w celu podnoszenia globalnego standardu jakości Nissan.
Komentarze opinie