Zgodnie z informacjami podanymi przez prestiżowy serwis "Automotive News Europe", koncern General Motors obniżył obowiązujące do roku 2010 prognozy sprzedaży dla aut marki Cadillac oferowanych na rynku europejskim.
Kliknij, aby powiększyćW perspektywie krótkofalowej ma to być około 10 tys. egzemplarzy, natomiast w kolejnych latach 15 tys. sztuk. W roku 2003 amerykański koncern zawarł porozumienie z holenderską firmą Kroymans na wyłączność przy dystrybucji samochodów marki Cadillac na rynku europejskim. Wówczas określono prognozy sprzedaży na poziomie 20 tys. aut, co miało być zrealizowane do roku 2010.
W ciągu pierwszych pięciu miesięcy bieżącego roku na kupno samochodów marki Cadillac zdecydowało się w Europie 1 314 osób, podczas gdy w analogicznym okresie ubiegłego roku było to 1 280.
Komentarze opinie