Reklama

Najwięcej kierowców zostaje przy Toyocie

17/12/2006 21:13
Toyota zwyciężyła w przeprowadzonym po raz czwarty przez firmę J.D. Power and Associates badaniu amerykańskich klientów pod kątem ich przywiązania do użytkowanej marki samochodu. Wywodzący się z Japonii producent uzyskał najwyższy wśród 37 sklasyfikowanych w rankingu marek wynik 63,9%.W badaniu uwzględniono udział tych użytkowników nowych samochodów, którzy wybrali model tej samej marki co wcześniej. Na czele klasyfikacji znalazła się Toyota, poprawiając zeszłoroczny wynik o 1,3%. Wyprzedziła ona tym samym zwycięzcę sprzed roku - markę Lexus. Najwyżej sklasyfikowanym amerykańskim producentem okazał się Cadillac (6-te miejsce). Przedstawiciel J.D. Power podkreślił, że Toyota tak dobry wynik w badaniu zawdzięcza renomie jako dostawca produktów o bardzo wysokiej jakości w krótkiej i długiej perspektywie. Dzięki temu samochody japońskiej marki mają dużą wartość na rynku wtórnym, a firma zdobywa coraz to nowych klientów.Poniżej prezentujemy listę marek, które osiągnęły wynik powyżej średniej dla całej branży, czyli 47,9%:1.Toyota (63,9%)2.Lexus (63,2%)3.Honda (60,3%)4.BMW (56,5%)5.Scion (56,3%)6.Cadillac (55,5%)7.Chevrolet (55,3%)8.Mercedes-Benz (53,6%)9.Ford (53,3%)10.Hyundai (51,6%)11.Subaru (51,1%)12.Nissan (48,8%)*średnia ocena dla branży - 47,9%Badanie przeprowadzono na próbie 138 630 amerykańskich użytkowników nowych aut. W tej grupie znalazło się 82 274 osoby, których poprzedni samochód też został kupiony na rynku pierwotny
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do