Reklama

Nagrody dla Kampanii KRBRD „Ostatni wyskok” w Konkursie Effie 2006

20/11/2006 00:27
Kampania „Ostatni wyskok” organizowana przez Krajową Radę Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego została podwójnie nagrodzona za efektywność w Konkursie Effie 2006: nagrodę Srebrne EFFIE otrzymała agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw a Brązowe EFFIE dom mediowy MPG Media Planning współtworzące kampanię.

„Ostatni wyskok” to pierwsza ogólnopolska kampania społeczna dotycząca zapinania pasów bezpieczeństwa. Zorganizowana została we wrześniu i październiku 2005.

Celem inicjatywy było zwiększenie liczby osób regularnie zapinających pasy bezpieczeństwa podczas podróży samochodem. Była to pierwsza z cyklu kampanii społecznych pod wspólnym hasłem „Włącz myślenie”, poświęconych bezpieczeństwu ruchu drogowego, realizowanych przez KRBRD. Kampanii towarzyszyły intensywne kontrole Policji.

EFFIE należy do najważniejszych na świecie konkursów marketingowych. Polska jest jednym z 33 krajów, które go organizują. To jedyny konkurs, w którym nagradza się rynkowe efekty kampanii reklamowych.

Nagrody Effie 2006 zostały przyznane w 12 kategoriach, m.in. za wprowadzenie na rynek nowej, nieznanej marki lub za kampanię długofalową - trwającą minimum 3 lata. Wśród nagrodzonych znalazły się także reklamy w kategoriach: usługi finansowe, kampanie non-profit czy usługi telekomunikacyjne. Do konkursu zgłoszono ponad 160 prac.
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do