Reklama

Nagroda za oryginalną reklamę Nissana Qashqai

02/08/2007 12:42
Reklama „Miastoodporny”, promująca nowego kompaktowego crossovera Qashqai, została uznana za najlepszą kampanię reklamową samochodu osobowego w plebiscycie brytyjskiego magazynu "Motor Trader". Filmik, w którym Qashqai dla podkreślenia jego solidności i zwrotności jest przedstawiony jako deskorolka przemierzająca miasto, pokonał trudnych konkurentów - Forda i Skodę.
Kliknij, aby powiększyćCurtis Hutchinson, wydawca magazynu "Motor Trader" powiedział: „Zwycięzca w tej kategorii został wybrany przez naszą redakcję i nagrodzony za kampanię, która jest oryginalna, zapada w pamięć i zachęca potencjalnych nabywców do odwiedzenia salonów sprzedaży.”

„Nissan po raz pierwszy otrzymuje nagrodę za oryginalny, zabawny i zapadający w pamięć sposób wprowadzenia na rynek zupełnie nowego modelu Qashqai. Samochód produkowany w Sunderland ma przed sobą trudne zadanie - musi zastąpić dwa modele i przyciągnąć nowych klientów do marki. Przygotowano zatem oryginalną reklamę, w której graficznie przedstawiono aspiracje marki w zakresie dostarczenia klientom uniwersalnego i przełomowego nowego modelu - dodał Hutchinson.

Kliknij, aby powiększyćAndy Connell, Dyrektor ds. Komunikacji Marketingowej odbierający nagrodę w imieniu firmy Nissan Motor GB, powiedział: „Z przyjemnością przyjmujemy tę nagrodę magazynu "Motor Trader" za reklamę modelu Qashqai. Kampania spotkała się ze znakomitym odzewem, czego dowodem jest fakt, że dla 70% nabywców modelu Qashqai jest to jednocześnie pierwszy pojazd marki Nissan.”

Stworzona przez agencję TBWA reklama „Qashqai - Miastoodporny” została zaprezentowana po raz pierwszy w Polsce w marcu.

Od momentu rozpoczęcia sprzedaży modelu w marcu znalazł on już prawie 1,2 tys. nabywców.

reklama
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do