Reklama Miastoodporny, promująca nowego kompaktowego crossovera Qashqai, została uznana za najlepszą kampanię reklamową samochodu osobowego w plebiscycie brytyjskiego magazynu "Motor Trader". Filmik, w którym Qashqai dla podkreślenia jego solidności i zwrotności jest przedstawiony jako deskorolka przemierzająca miasto, pokonał trudnych konkurentów - Forda i Skodę.
Kliknij, aby powiększyćCurtis Hutchinson, wydawca magazynu "Motor Trader" powiedział: Zwycięzca w tej kategorii został wybrany przez naszą redakcję i nagrodzony za kampanię, która jest oryginalna, zapada w pamięć i zachęca potencjalnych nabywców do odwiedzenia salonów sprzedaży.
Nissan po raz pierwszy otrzymuje nagrodę za oryginalny, zabawny i zapadający w pamięć sposób wprowadzenia na rynek zupełnie nowego modelu Qashqai. Samochód produkowany w Sunderland ma przed sobą trudne zadanie - musi zastąpić dwa modele i przyciągnąć nowych klientów do marki. Przygotowano zatem oryginalną reklamę, w której graficznie przedstawiono aspiracje marki w zakresie dostarczenia klientom uniwersalnego i przełomowego nowego modelu - dodał Hutchinson.
Kliknij, aby powiększyćAndy Connell, Dyrektor ds. Komunikacji Marketingowej odbierający nagrodę w imieniu firmy Nissan Motor GB, powiedział: Z przyjemnością przyjmujemy tę nagrodę magazynu "Motor Trader" za reklamę modelu Qashqai. Kampania spotkała się ze znakomitym odzewem, czego dowodem jest fakt, że dla 70% nabywców modelu Qashqai jest to jednocześnie pierwszy pojazd marki Nissan.
Stworzona przez agencję TBWA reklama Qashqai - Miastoodporny została zaprezentowana po raz pierwszy w Polsce w marcu.
Od momentu rozpoczęcia sprzedaży modelu w marcu znalazł on już prawie 1,2 tys. nabywców.
Komentarze opinie