Radykalna interpretacja Hondy FR-V, samochodu segmentu kompaktowych MPV, jest prezentowana podczas tegorocznego Salonu Genewskiego. Chociaż MPV nie jest segmentem kojarzonym z samochodami o sportowym charakterze, Honda FR-V posiada jednak cechy sportowe, na które położony jest nacisk w modelu studyjnym FR-V.
Model studyjny FR-V został stworzony przez Honda Access Europe i miał na celu zaprezentowanie możliwych przyszłych rozwiązań w tym modelu.
Obecne cechy charakterystyczne FR-V, takie jak "spiczasty nos", wznosząca się ku górze linia boczna, spadzista klapa tylna z szerokim osadzeniem są rozwinięte i bardziej zaakcentowane w modelu studyjnym tak, aby podkreślić sportowy charakter tego samochodu. Charakterystyczny, wąski nos jest podkreślony szerokim zderzakiem o dynamicznym kształcie, lampami reflektorów i atrapą wlotu powietrza do chłodnicy o zmienionej kolorystyce i nowymi światłami przeciwmgłowymi. Sportowy charakter jest zachowany także w bocznych częściach samochodu. Dynamiczny wygląd jest dopełniony agresywnym wyglądem tylnego zderzaka, sportowym wydechem, aerodynamicznym spoilerem tylnym oraz wysoko zamontowanymi światłami stopu.
Sportowy charakter szeroko osadzonego modelu studyjnego FR-V uzupełniają polakierowane fartuchy nadkoli, 19-calowe obręcze kół wykonane ze stopów lekkich i opony225/50R19. Dodatkowo, FR-V wyposażona jest także w zaciski hamulcowe Brembo oraz rowkowane tarcze hamulcowe. Manewrowanie na parkingach przed supermarketami nie stanowi problemu dzięki czujnikom parkowania umieszczonym po bokach samochodu oraz w przednim i tylnym zderzaku.
Wnętrze dostosowane jest do dynamicznego wyglądu zewnętrznego FR-V. Dominujący kolor czarny kontrastuje z fotelami, kierownicą, gałką zmiany biegów, podłokietnikami i bocznymi panelami pokrytymi skórą w kolorze brązowym. Dodatek szaro-metalicznych akcentów w panelach, kierownicy, dźwigni zmiany biegów stanowi subtelne wykończenie całości.
Komentarze opinie