Honda CR-V nowej generacji, która zajmuje w Polsce wysokie, trzecie miejsce pod względem sprzedaży w swoim segmencie, nie może narzekać na brak klientów również w innych krajach. Świadczą o tym chociażby znakomite wyniki z rynku brytyjskiego, gdzie CR-V zanotowała prawie 30% wzrost sprzedaży i to mimo nie najlepszej sytuacji ogólnej w segmencie aut klasy 4x4.
Kliknij, aby powiększyćPo pierwszym półroczu Honda CR-V zajmuje trzecie miejsce na polskim rynku samochodów terenowych dzięki wynikowi na poziomie 791 egzemplarzy (2006: 227). W samym tylko czerwcu na kupno tego atrakcyjnego modelu zdecydowało się 167 osób (2006: 35).
Również na rynku brytyjskim auto notuje bardzo duży wzrost sprzedaży, w czym spora zasługa coraz większego zainteresowania pojazdami charakteryzującymi się dużą dbałością o stan środowiska naturalnego i związaną z tym zagadnieniem kampanią reklamową Hondy. W sumie popyt na auta klasy 4x4 zmniejszył się w ciągu pierwszego półrocza o 4%, jednak CR-V uzyskała wynik aż o 28% lepszy niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Nabywców znalazło 11 665 egzemplarzy, a więc o 2 579 więcej niż w okresie styczeń-czerwiec 2006.
Komentarze opinie