Reklama

MINI po japońsku

12/10/2005 07:49
Po udanym debiucie modelu Concept Frankfurt marka MINI przedstawi publiczności zgromadzonej na salonie motoryzacyjnym w Tokio kolejną interpretację popularnego przed laty samochodu Traveller. MINI Concept Tokyo, bo taką nazwę nosi pojazd przygotowany na wystawę w stolicy Japonii, posiada m.in. umieszczany na dachu mały stolik oraz dwa krzesełka, które mogą przydać się np. podczas przygotowywanego naprędce pikniku, natomiast pojemnik przewożony w części bagażowej można wyjąć i zamontować obok otwartego z tyłu okna, dzięki czemu zyskuje się wygodne miejsce do podawania herbaty i ciasteczek.

Samochody marki MINI pojawiły się na japońskim rynku w 2002 r. Jest to obecnie dla firmy piąty największy rynek na świecie po Wielkiej Brytanii, USA, Niemczech oraz Włoszech. Marka jest oferowana w ponad 70 krajach, a sprzedaż zwiększyła się od początku roku o 12%, osiągając poziom 159 413 egzemplarzy.

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do