Reklama

Mercedes zerka w stronę starszej klienteli

09/12/2006 13:11
W swojej strategii marketingowej Mercedes-Benz skoncentruje się teraz w pierwszej kolejności nie na elementach sportowych lecz wysokim poziomie komfortu swoich aut, chcąc dzięki temu zyskać w przyszłości większą grupę starszych klientów o zasobnym portfelu - pisze magazyn motoryzacyjny ?Automotive News Europe?.Średni wiek europejskich klientów decydujących się na zakup samochodu producenta ze Stuttgartu to 54,8 lat, co jest jednym z najwyższych wyników w branży motoryzacyjnej. Wraz z powolnym procesem starzenia się społeczeństwa, Mercedes-Benz kłaść będzie główny nacisk na aspekty takie jak bezpieczeństwo i wygoda, a także niezawodność, natomiast elementy sportowe nie będą już priorytetem.Poszukiwanie nabywców wśród starszej klienteli o zasobnym portfelu zamiast grupy docelowej, którą stanowią osoby w młodym wieku rozglądające się za autem o sportowym zacięciu, wynika z nowej strategii, którą zainicjował Dieter Zetsche, szef DaimlerChrysler oraz Mercedes Car Group. Chodzi o chęć ponownego zjednania sobie klientów, którzy odeszli od niemieckiej marki w skutek problemów jakościowych w autach Klasy
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do