Reklama

Mercedes oddaje pole na niemieckim rynku taksówek

25/09/2005 17:04
Mercedes jest tradycyjnie preferowaną marką przez niemieckie firmy taksówkowe, a w latach 90-tych do producenta ze Stuttgartu należało około 80% rynku. W ostatnim jednak czasie udział ten zmniejszył się do poziomu poniżej 50%. Przyczyną tej sytuacji jest seria nietrafionych z punktu widzenia rynku taksówkowego modeli oraz problemy techniczne. Serwis branżowy "Automobilwoche" zwraca również uwagę na fakt, że mimo atrakcyjnych zachęt finansowych i oferty specjalnych modeli z 20-proc. obniżką ceny, wielu potencjalnych klientów rezygnuje z transakcji z powodu 6-miesięcznego okresu oczekiwania na odbiór auta.

Z drugiej strony, coraz więcej niemieckich taksówek to Volkswageny, a w mniejszym stopniu również Ople. Od lipca 2004 r. do lipca roku bieżącego zarejestrowano według szacunkowych danych 4,5 tys. nowych Mercedesów taksówek, a do tego 4 tys. Volkswagenów i tysiąc Opli. Kolejnych 500 samochodów tego typu to pojazdy innych marek, takich jak Audi, Volvo, Ford oraz BMW.

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do