Mercedes-Benz zwyciężył w tegorocznej edycji badań satysfakcji klienta z obsługi serwisowej, przeprowadzonych w Japonii przez prestiżową firmę analityczną J.D. Power and Associates. Producent ze Stuttgartu znalazł się na pierwszym miejscu z wynikiem 106 punktów.Spośród 10 marek samochodowych ujętych w zestawieniu, Mercedes okazał się lepszy od reprezentantów rodzimego rynku japońskiego, wyprzedzając m.in. Hondę, Mazdę oraz Mitsubishi. Czołowa dziesiątka listy przedstawia się następująco: Mercedes-Benz (106 punktów)Honda (103)Mazda (103)Mitsubishi (103)BMW (102)Nissan (102)*średnia ocena dla branży - 102Toyota (101)Subaru (99)VW (98)Suzuki (97)Badanie zostało przeprowadzone w lipcu i sierpniu. Wskaźniki satysfakcji klienta obliczono na podstawie opinii niemal 6 tys. użytkowników motoryzacji. Wzięto pod uwagę takie czynniki jak np. koszty i dostępność usług serwisowych, czas, jakość oraz podejście do klient
Komentarze opinie