Reklama

Mercedes-Benz najlepszy w japońskim badaniu JD Power

09/12/2006 13:10
Mercedes-Benz zwyciężył w tegorocznej edycji badań satysfakcji klienta z obsługi serwisowej, przeprowadzonych w Japonii przez prestiżową firmę analityczną J.D. Power and Associates. Producent ze Stuttgartu znalazł się na pierwszym miejscu z wynikiem 106 punktów.Spośród 10 marek samochodowych ujętych w zestawieniu, Mercedes okazał się lepszy od reprezentantów rodzimego rynku japońskiego, wyprzedzając m.in. Hondę, Mazdę oraz Mitsubishi. Czołowa dziesiątka listy przedstawia się następująco: Mercedes-Benz (106 punktów)Honda (103)Mazda (103)Mitsubishi (103)BMW (102)Nissan (102)*średnia ocena dla branży - 102Toyota (101)Subaru (99)VW (98)Suzuki (97)Badanie zostało przeprowadzone w lipcu i sierpniu. Wskaźniki satysfakcji klienta obliczono na podstawie opinii niemal 6 tys. użytkowników motoryzacji. Wzięto pod uwagę takie czynniki jak np. koszty i dostępność usług serwisowych, czas, jakość oraz podejście do klient
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do