Jak poinformowała dziś oficjalnie firma Mazda Motor Corporation, spółka podjęła decyzję na temat utworzenia nowego przedstawicielstwa producenta (NSC) na Polskę. Obecnie Mazda Motor Europe rozpoczyna proces pozyskiwania i negocjacji z potencjalnymi partnerami w branży dealerskiej.
Kliknij, aby powiększyćW początkowym okresie obiekty sprzedaży marki będą zlokalizowane przede wszystkim na terenie aglomeracji miejskich takich jak Warszawa, Kraków, Poznań, Wrocław oraz Katowice. Plany mówią o rozpoczęciu działalności handlowej w maju przyszłego roku.
Nadszedł odpowiedni czas, aby Mazda stworzyła w Polsce swoją własną sieć sprzedaży - powiedział James Muir, prezes i dyrektor generalny Mazda Motor Europe. W gospodarce pojawiły się sygnały świadczące o poprawie sytuacji, a rynek motoryzacyjny rozwija się, tak więc utworzenie przedstawicielstwa producenta w kolejnym kraju jest szansą na poszerzenie grupy naszych klientów w Europe. W roku 2008 zaoferujemy polskim klientom najlepszą w naszej dotychczasowej historii gamę modelową wraz z nowej generacji samochodami Mazda2 oraz Mazda6.
Podobny system dystrybucji aut marki Mazda obowiązuje już m.in. na terenie Czech oraz Słowacji.
Komentarze opinie