Audi ma najwierniejszych klientów wśród osób kupujących samochody w Niemczech - wynika z badania przeprowadzonego przez tamtejszą firmę analityczną BBDO Consulting wśród użytkowników serwisu branżowego AutoScout24. Na kolejnych pozycjach plasują się marki BMW, Mercedes-Benz oraz Toyota.
Kliknij, aby powiększyć74% użytkowników aut marki Audi jest wiernych swojej marce, co według autorów raportu jest przede wszystkim zasługą jasnego pozycjonowania produktów tej firmy. W przypadku BMW (współczynnik 72%) liczy się bogata oferta nowych modeli. Duże możliwości ma przed sobą również Mercedes (współczynnik 71%) mimo ostatnich problemów z jakością. BBDO Consulting wskazuje na związek, jaki istnieje między wynikami badań a zachowaniami klientów. Stopień przywiązania do marki w 80% odpowiada uzyskanemu w przyszłości udziałowi rynkowemu - powiedział Thomas Bohme, szef BBDO
Komentarze opinie