Sprzedaż aut Mitsubishi w Polsce w maju wzrosła aż o 53,4%. W sumie w maju sprzedano 250 aut tej marki w porównaniu do 163 w tym samym miesiącu 2004 r. Od początku bieżącego roku 1 126 osób kupiło auta tej marki. Największy wzrost sprzedaży zanotował Mitsubishi L200 (100% wzrostu), następnie Lancer sedan (32,3% wzrostu) a także Lancer kombi (30,8% wzrostu). O 25% zwiększyła się sprzedaż Pajero Pinina.
Sprzedaż od początku roku spadła, o 11%, czego przyczyną jest m.in. wycofanie z oferty Mitsubishi najlepiej sprzedającego się w ubiegłym roku modelu Carisma, który przestał już być produkowany.
Obecnie najlepiej sprzedającym się modelem jest zdobywający coraz większe uznanie klientów Mitsubishi Colt, który od początku roku znalazł już 375 nabywców. Rośnie także popularność Lancera w zarówno w wersji kombi (41,3% wzrostu od początku roku), jak i sedan (37,4% wzrost). W sumie 232 klientów zdecydowało się na kupno aut z rodziny Lancera. Do końca maja aż o 128% zwiększyła się sprzedaż Outlandera (114 klientów wybrało ten model). 113 miłośników terenówek stało się posiadaczami Mitsubishi Pajero, co stanowi niemal 163% wzrost w stosunku do pierwszych pięciu miesięcy 2004 r.
Dobre wyniki sprzedaży są także notowane w całej Europie, gdzie sprzedaż aut Mitsubishi zwiększyła się od stycznia do końca kwietnia o 24%. W samym kwietniu sprzedano 20 825 aut (9% więcej niż w kwietniu 2004), a w ciągu pierwszych czterech miesięcy sprzedaż wyniosła 91 414 aut. Najpopularniejsze modele wśród europejskich klientów to obecnie Lancer, Colt i L200.
Komentarze opinie