Reklama

LUW chce wiedzieć, jak pracę jego urzędników oceniają klienci

RMG Fm
18/08/2014 10:00
Zbada to dzięki specjalnie przygotowanym ankietom. Od najbliższej środy osoby odwiedzające urząd przy Jagiellończyka w Gorzowie będą proszone o ich wypełnienie. Szefostwo urzędu zapowiada, że zebrane informacje posłużą do wprowadzania ewentualnych zmian w obsłudze klientów.

Ankieterzy będą pytać o sprawy związane z siedzibą urzędu i jego otoczeniem, o pracowników mających bezpośredni kontakt z klientem, o rodzaj sprawy załatwianej w urzędzie oraz o stronę internetową. Ankietę będzie można także pobrać bezpośrednio u pracowników urzędu oraz ze strony internetowej. Wypełnione ankiety będzie można wrzucać do urn w holu głównym budynku przy ul. Jagiellończyka 8, Oddziale Paszportów przy ul. Jagiellończyka 13, w delegaturze Urzędu w Zielonej Górze.

Badania potrwają do 3 września.
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do