Jak wynika z najnowszego raportu opublikowanego przez znaną firmę analityczną JD Power & Associates, spośród amerykańskich klientów najbardziej zadowoleni z obsługi w sieci dealerskiej są właściciele aut marki Lexus. Na kolejnych miejscach uplasowały się rodzime firmy Buick oraz Cadillac.
Lexus - jako najlepsza marka zestawienia - awansowała na pozycję lidera z czwartego miejsca, zdobywszy 912 punktów na 1 000 możliwych.
Badanie uwzględnia sześć różnych aspektów związanych z obsługą w punktach sieci dealerskiej, m.in. wrażenia z popytu w salonie, jakość usług oraz przyjazne nastawienie wobec klienta. Pod uwagę wzięto doświadczenia około 79,5 tys. użytkowników pojazdów z lat 2003-05, którzy oddawali swoje auta do serwisowania w ciągu trzech pierwszych lat eksploatacji.
Oto lista wszystkich marek, które w zestawieniu uzyskały wynik powyżej średniej dla całej branży, czyli 873 punkty:
1. Lexus 912
2. Buick 911
3. Cadillac 909
4. Jaguar 908
5. Lincoln 906
6. Mercury 905
7. Saturn 904
8. Pontiac 903
9. Audi 890
10. MINI 890
11. Volvo 890
12. Acura 889
Chevrolet 887
Infiniti 887
Porsche 887
16. BMW 884
17. Honda 883
18. HUMMER 882
19. Saab 880
20. GMC 879
Komentarze opinie