Reklama

Lexus na wystawie we Frankfurcie

03/09/2005 08:48
Na stoisku Lexusa we Frankfurcie zobaczyć będzie można mającego swoją europejską premierę hybrydowego sedana GS 450h. Auto wejdzie do sprzedaży na początku przyszłego roku. Jest to drugi model marki Lexus wyposażony w napęd hybrydowy, jednak pierwszy z napędem przenoszonym z przodu na tylną oś. Nowa jednostka napędowa łączy w sobie 3.5-litrowy silnik V6 z magnetyczną jednostką elektryczną, wytwarzając w sumie moc blisko 300 KM. GS 450h przyśpiesza od 0-100 km/h w zaledwie 6 sekund.

Europejski debiut będzie miał również sportowy kabriolet SC 430 nowej generacji, który do sprzedaży na Starym Kontynencie trafi pod koniec bieżącego roku. W aucie dokonano wielu zmian, które podkreślają sportowy charakter modelu, zachowując jednak klasę kojarzoną z marką Lexus. Zmianom uległa też specyfikacja wnętrza auta. Podwyższono poziom bezpieczeństwa kierowcy i pasażerów poprzez dodanie poduszek powietrznych chroniących kolana, ograniczniki maksymalnej siły napięcia pasa, system Intelligent Adaptive Front Lighting (I-AFS) oraz opony bezdętkowe. W Lexusie SC430 zainstalowano w standardzie wysokiej klasy sprzęt audio marki Mark Levinson.

Co więcej, publiczność będzie miała okazję zobaczyć Lexusa IS nowej generacji. Samochód będzie do kupienia w Europie pod koniec 2005 r. Auto jest podwójną premierą, gdyż montowany jest w nim pierwszy w historii marki silnik Diesla, którego moc to 177 KM, a moment obrotowy - 400Nm. Nowy IS wyposażony jest w pełen pakiet bezpieczeństwa aktywnego i pasywnego kierowcy oraz pasażerów, m.in. w systemy Vehicle Dynamice Integrated Management (VDIM), Pre-Crash Safety (PCS), Adaptive Cruise Control (ACC) oraz 8 poduszek powietrznych (w tym pierwszą w świecie dwukomorową poduszkę powietrzną chroniącą pasażera). W aucie został zamontowany nowy 10-kanałowy system audio z 14 głośnikami o mocy 300W marki Mark Levinson. System surround sound oferuje dźwięk 5.1 do odtwarzania filmów DVD, które można oglądać na ekranie komputera nawigacji umieszczonym na środkowej konsoli.

Nie zabraknie też koncepcyjnego LF-A, który posiada jednostkę napędową generującą moc 500 KM z pojemności mniejszej niż 5 litrów. Lexus ukazuje śmiałe podejście do rozmiarów oraz ładowności, tworząc kompaktowe auto z bardzo krótkimi zwisami z przodu i z tyłu oraz idealnym rozłożeniem wagi, która odgrywa ogromną rolę przy kontroli i stabilizacji auta przy dużych prędkościach.

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do