Od kilku już lat w okresie wakacyjnym mówimy o prawach konsumentów, którzy przy pomocy biur turystycznych, wybierają się na zagraniczne wakacje. Okazuje się jednak, że skarg na organizatorów letniego wypoczynku jest coraz mniej, tymczasem z bezkarnym łamaniem praw konsumenta coraz częściej spotykają się osoby, które przy pomocy internetu, rezerwują pokoje nad Bałtykiem. Najczęstsze zastrzeżenia dotyczą niezgodności zdjęć umieszczonych na stronach internetowych z tym co zastajemy na miejscu. – Jeśli dojdzie do takiej sytuacji możemy od razu żądać od właściciela domku czy pokoju zwrotu wpłaconej wcześniej zaliczki – mówi gorzowski rzecznik praw konsumenta, Andrzej Wawrzyński.
Andrzej Wawrzyński ostrzega jednak, że w walce o swoje prawa najważniejsze są dowody.
Miejski rzecznik praw konsumenta udziela informacji i porad prawnych od poniedziałku do piątku w biurze przy ulicy Orląt Lwowskich 1.
Komentarze opinie