Na początku lipca zakończyła się instalacja nowego oznakowania w trzech kolejnych punktach dealerskich Nissana - w Bydgoszczy, Luboniu koło Poznania oraz w Elblągu. Nowe oznakowanie zaprojektowane jest zgodnie z założeniami globalnej identyfikacji wizualnej marki. Zakłada ona modernizację i ujednolicenie wszystkich istniejących na świecie salonów Nissana. Jej celem jest wzmocnienie wizerunku marki. Nowe oznakowanie podkreśla takie cechy marki Nissan, jak nowoczesny styl oraz zaawansowana i jednocześnie przyjazna użytkownikowi technologia. Aktualnie w Polsce jest już sześć obiektów, które mogą pochwalić się całkowicie odświeżonym wyglądem.
Sieć dystrybucyjna Nissan Poland składa się łącznie z 48 punktów dealerskich (w tym 38 dealerów głównych, 4 oddziałów dealerów głównych i 6 subdealerów). W punktach dealerskich w sumie zatrudnionych jest około 700 osób.
Komentarze opinie