Kontynuując rozpoczęte pod koniec marca działania reklamowe wprowadzające model Note, Nissan Sales Central & Eastern Europe rozpocznie kolejną fazę kampanii. Od 1 do 14 czerwca spoty reklamowe będę emitowane w TVP, TVN, Polsacie, TV4 i TVN7. Kampania będzie miała na celu zwrócenie uwagi klientów na wprowadzaną obecnie wersję Note diesel.
Diesel 1.5 został zbudowany we współpracy z Renault. Obie jednostki dCi o pojemności 1461 cc wyposażone są w turbosprężarki, zasilanie common rail i spełniają normę EUR 4. W obu zamontowano także intercooler, a rozwijają odpowiednio 68 KM mocy i 160Nm momentu obrotowego lub 86 KM i 200Nm momentu obrotowego. Oba też gwarantują bardzo dobre osiągi przy wysokiej kulturze pracy i wyraźnej oszczędności paliwa.
Do końca kwietnia sprzedano w Polsce ponad 250 sztuk modelu Note, a był on dostępny wyłącznie w wersjach z silnikami benzynowymi 1.4 oraz 1.6 litra.
Komentarze opinie