Reklama

Kolejna nagroda dla Dróg zaufania

GDDIKA
05/05/2011 01:36
Media Trendy 2011 dla kampanii GDDKiA „Jesteś sprawcą, jesteś ofiarą”! To już trzecia nagroda dla kampanii realizowanej w ramach programu Drogi zaufania.

Nagrody w prestiżowym konkursie Media Trendy 2011 organizowanym przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR przyznano 18 kwietnia.

Jedna z nagród – w kategorii „innowacja w mediach” trafiła do GDDKiA za kampanię społeczną „Jesteś sprawcą, jesteś ofiarą”.

Nagrodzona kampania była realizowana w 2010 r. w ramach programu „Drogi zaufania”. Linia kreatywna oparta była na prawdziwych historiach sprawców wypadków drogowych. Narratorami spotów telewizyjnych i radiowych nie byli aktorzy, ale ludzie, których życie uległo diametralnej zmianie po spowodowaniu tragicznego w skutkach wypadku drogowego. Przekazy koncentrowały się na przyczynach najtragiczniejszych wypadków i ich następstwach: psychicznych, społecznych i prawnych.

Zły przykład stał się dobrym wzorem, pozwolił analizować błędy, których można uniknąć.

W grudniu 2010 r. kampania otrzymała nagrodę Złotego Orła. W marcu została nagrodzona Kreaturą 2011 w kategorii reklama społeczna. Wczoraj do GDDKiA powędrowały Media Trendy 2011.

‪Kampania społeczna programu „Drogi zaufania – program ochrony życia i zdrowia ludzi na drogach krajowych” od 2010 roku jest współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko.

Kampanię na zlecenie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad przygotowała agencja Sparing Communication Group.



Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do