Reklama

Klienci ufają marce Nissan - wyniki badania European Trusted Brands 2005

12/05/2005 09:34
Największe europejskie badanie konsumenckie European Trusted Brands 2005 przeprowadzone przez Reader"s Digest wskazało, jakie marki Polacy darzą największym zaufaniem. W kategorii marek samochodowych wyróżniono Mercedesa i Nissana. Tym samym Nissan został wyróżniony srebrnym godłem TRUSTED BRAND za sumę not w kryteriach: jakość, silny wizerunek, zaspokojenie potrzeb klienta oraz stosunek wartości produktu do ceny.

"Zaufanie jest wartością, która stanowi część osobowości marki Nissan - komentuje Krzysztof Kowalski, dyrektor działu marketingu Nissan Poland. "Nissan jest kojarzony z otwartością, niezależnością, zdecydowaniem, ale także uczciwością i prawdziwością. Te wartości są nam bliskie we wszystkich obszarach działania. Srebrna statuetka European Trusted Brands 2005 stanowi dla nas cenne wyróżnienie; nie tylko z uwagi na to, iż odnosi się do tak ważnej wartości, jaką jest zaufanie, ale szczególnie dlatego, że wybór ten dokonany został bezpośrednio przez klientów".

Pierwsza edycja badania European Trusted Brands odbyła się w 2001 r. Stanowi ono jedno z największych i najszerszych badań konsumenckich, jakie kiedykolwiek przeprowadzono w Europie. Jego celem jest ustalenie, jakim markom najbardziej ufają mieszkańcy Starego Kontynentu. Do respondentów należy również ocena marki pod względem jakości, doskonałej wartości, silnego wizerunku oraz zrozumienia potrzeb klienta. W tegorocznym sondażu wzięło udział prawie 25 tys. respondentów, w tym 1,4 tys. Polaków. Obok samochodów oceniano także marki z 19 innych kategorii.
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do