Reklama

Klienci mają coraz trudniejszy wybór

04/08/2005 22:02
Jak wynika z raportu firmy EurotaxGlass"s, w ciągu trzech ostatnich lat nastąpił na rynku brytyjskim bardzo duży wzrost liczby różnych modeli i wersji nowych samochodów. Obecnie nad Tamizą sprzedają swoje produkty 62 marki, które w sumie mają 322 modele. Liczba możliwych konfiguracji - w zależności od pojemności silnika, wersji wyposażeniowej, typu nadwozia oraz skrzyni biegów - wynosi aż 6 114, czyli o 42% więcej niż wcześniej. Jeszcze w roku 2002, przy identycznej liczbie marek obecnych na rynku brytyjskim, klienci mogli wybierać z oferty łącznie 292 różnych samochodów, które były dostępne w 4 301 wersjach.

Jedną z konsekwencji obserwowanego trendu jest to, że dealerzy stoją przed koniecznością wyboru najbardziej odpowiednich modeli, które będą eksponowane w salonie i oferowane do jazdy próbnej. Co bardzo prawdopodobne, potencjalny klient nie będzie mógł na własne oczy zobaczyć, ani tym bardziej wypróbować na drodze, samochodu, na którego kupno w końcu się zdecyduje.
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do