Reklama

Kia stawia na wzrost sprzedaży czyli dealerzy VW, Opla i Forda na celowniku

11/07/2006 22:50
Chcąc zrealizować ambitny cel podwojenia sprzedaży w Europie, Kia dąży do tego, aby dealerzy konkurencyjnych marek wprowadzili do swojej oferty również auta południowokoreańskiego producenta. Proces pozyskiwania nowych partnerów handlowych jest elementem strategii Kia, która do roku 2010 chce zwiększyć liczbę punktów sprzedaży o ponad 40% do około 2,1 tys. placówek.
Jak przyznał Jean-Charles Lievens z Kia Motors Europe w wywiadzie dla prestiżowego magazynu branżowego „Automotive News Europe”, dobre perspektywy do współpracy rysują się przede wszystkim w przypadku dealerów aut marki Opel, Volkswagen, Ford oraz Mitsubishi, działających np. w Niemczech, Francji oraz Danii. W Niemczech samochody Kia oferowane są obecnie w około 450 punktach dealerskich, z których niektóre to już salony wielomarkowe.
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do