Reklama

Kia Cee"d ma odebrać klientów innym markom

17/12/2006 21:12
Produkowana na Słowacji Kia Cee"d stać się ma ważnym graczem w segmencie C na rynku niemieckim, rywalizując o względy przede wszystkich tych kierowców, którzy do tej pory jeździli Renault Megane lub autem jednej z marek wywodzących się z Japonii.Aktualnie reprezentantem południowokoreańskiej marki w segmencie zdominowanym przez VW Golfa jest Kia Cerato, która nie spełniła pokładanych w niej nadziei. Sprzedaż na rynku niemieckim w ciągu pierwszych dziesięciu miesięcy bieżącego roku wyniosła około 2,2 tys. egzemplarzy. Jak przyznał w wywiadzie dla ?Automobilwoche? szef KIA Motors Deutschland, akcja wspierająca wprowadzenie na rynku nowego modelu wymaga bardzo dużych nakładów. Dlatego też spółka zdecydowała, że około 40% łącznego budżetu marketingowego zostanie przeznaczone właśnie na promocję Cee"d. Jest to trzy razy więcej niż środki, które idą na Picanto, a więc najlepiej sprzedający się model w ofercie południowokoreańskiego importera. Kampania promująca model Kia Cee"d, który wchodzi na rynek niemiecki 19 stycznia, bazuje przede wszystkim na tradycyjnych mediach takich jak prasa oraz spoty radiowe i telewizyjn
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do