Lexus RX 400h jest pierwszym samochodem o napędzie hybrydowym, który komunikowany jest na nośnikach reklamy zewnętrznej w naszym kraju. Layout reklamy nawiązuje do zastosowanych w aucie unikalnych rozwiązań technicznych. Roentgenowy charakter layoutu prezentuje zarówno linię samochodu, jak też rozmieszczenie wszystkich trzech silników w jego wnętrzu.
Nowa Toyota Yaris jest samochodem typowo miejskim, przeznaczonym dla młodych odbiorców. W podejmowaniu decyzji o zakupie auta oprócz marki i linii nadwozia ważną rolę odgrywa cena. I właśnie cena, obok zdjęcia samochodu oraz hasła "Happy New Yaris 2006", jest ważnym elementem przekazu reklamowego umieszczonego na plakacie.
Lexus i Toyota korzystają w reklamie zewnętrznej z sieci tablic o formatach 6x3 m oraz 12x3 m, oferowanych przez News Outdoor Poland. Kampanie realizuje dom mediowy ZenithOptimedia.
Komentarze opinie