MMC Car Poland przyznaje więcej pieniędzy niż wynosi becikowe. Klient wybierając najmniejsze dziecko marki Mitsubishi, czyli Colta, otrzyma nawet 9 tys. zł rabatu, a na inne modele - jeszcze więcej.
Nawiązując do gorących tematów ze świata polityki, firma MMC Car Poland stworzyła kampanię reklamową, mającą na celu poinformowanie klientów o wyprzedaży aut z 2005 r. Akcja, która rozpoczęła się na początku stycznia, informuje o atrakcyjnych zniżkach przy zakupie modeli Colt, Lancer i Space Star. Kreację przygotowała agencja Profile, a zakupem mediów (RMF FM, Program III Polskiego Radia, Radio Eska Poznań, Radio Eska Warszawa, trójmiejskie Radio Złote Przeboje Trefl oraz Złote Przeboje Karolina z Katowic) zajął się dom mediowy MPG Media Planning Group.
O Samochodzikowym można również przeczytać w prasie. Wszyscy autoryzowani dilerzy MMC Car Poland mają do dyspozycji gotowe wzory reklam, którymi wzmacniają działania promocyjne w prasie regionalnej.
Komentarze opinie