24 marca rozpoczęła się intensywna kampania telewizyjna poświęcona modelowi Kia Rio.
Koncepcja kreatywna kampanii opiera się na przekazie, który można streścić następująco: Kia daje Ci wszystko, czego oczekujesz od samochodu niemieckiego, japońskiego czy włoskiego. Nie ustępuje pod żadnym względem europejskiej konkurencji. Trudno w to uwierzyć? - a jednak. Kampania będzie miała charakter wizerunkowy. Jej celem będzie wzrost świadomości marki Kia.
Kampania skierowana jest do mężczyzn i kobiet powyżej 25-go roku życia, o wyższych dochodach, mieszkańców średnich i większych miast. 30-sekundowe spoty będą emitowane do końca kwietnia przez TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN7, TV 4, TVP 3, Discovery & Animal Planet, AT Media, Canal + oraz TVN Turbo.
Kreację na zlecenie firmy Kia Motors Polska przygotowała agencja Paralotna.
Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy OMD Media Direction.
Agencja stworzyła także reklamę prasową. Wszyscy autoryzowani dealerzy Kia Motors Polska mają do dyspozycji gotowy wzór reklamy, którym wzmacniać będą działania promocyjne w prasie regionalnej. Kampania przeprowadzona także będzie w internecie. W maju i czerwcu podobna kampania przeprowadzona zostanie dla modelu Sportage.
Komentarze opinie