Reklama

Kampania nowej Toyoty Yaris

22/01/2006 14:49
Wystartowała kampania wprowadzająca na rynek nową Toyotę Yaris. Strategię i kreację akcji na zlecenie firmy Toyota Motor Poland przygotowała agencja Saatchi & Saatchi. Na początek zaplanowana została kilkudniowa kampania teaserowa, informującą o Dniach Otwartych w salonach Toyoty, później wystartowała właściwa kampania.

Grupą docelową działań reklamowych są klienci ceniący sobie wygląd i jakość przedmiotów, którymi się otaczają, ale także podchodzący do nich bardzo praktycznie. Klienci, do których jest skierowana reklama nowej Toyoty Yaris, potrafią znaleźć harmonię w życiu oraz balans pomiędzy pracą a życiem osobistym. Także w samochodzie, który kupują, szukają równowagi pomiędzy ceną, jakością, wielkością, wyglądem i praktycznością. Jednocześnie nie godzą się na kompromisy.

Kampania wprowadzająca nową Toyotę Yaris na polski rynek będzie miała miejsce w telewizji, radiu, prasie i na nośnikach outdoorowych. Hasło w materiałach prasowych brzmi: "Nowa Toyota Yaris. Miłość od pierwszego prowadzenia". Koncepcja kreatywna kampanii prasowej opiera się na przekazie, który można streścić następująco: Toyota Yaris daje Ci wszystko, czego możesz oczekiwać od miejskiego samochodu, więc łatwo zakochać się w niej - od pierwszego prowadzenia. Mnóstwo perfekcyjnych rozwiązań daje Ci uczucie pełnej satysfakcji - pokochałeś ją od pierwszego wejrzenia.

Spot telewizyjny przedstawia natomiast wszechstronność samochodu.

Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Zenithmedia.

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do