Wystartowała kampania wprowadzająca na rynek nową Toyotę Yaris. Strategię i kreację akcji na zlecenie firmy Toyota Motor Poland przygotowała agencja Saatchi & Saatchi. Na początek zaplanowana została kilkudniowa kampania teaserowa, informującą o Dniach Otwartych w salonach Toyoty, później wystartowała właściwa kampania.
Grupą docelową działań reklamowych są klienci ceniący sobie wygląd i jakość przedmiotów, którymi się otaczają, ale także podchodzący do nich bardzo praktycznie. Klienci, do których jest skierowana reklama nowej Toyoty Yaris, potrafią znaleźć harmonię w życiu oraz balans pomiędzy pracą a życiem osobistym. Także w samochodzie, który kupują, szukają równowagi pomiędzy ceną, jakością, wielkością, wyglądem i praktycznością. Jednocześnie nie godzą się na kompromisy.
Kampania wprowadzająca nową Toyotę Yaris na polski rynek będzie miała miejsce w telewizji, radiu, prasie i na nośnikach outdoorowych. Hasło w materiałach prasowych brzmi: "Nowa Toyota Yaris. Miłość od pierwszego prowadzenia". Koncepcja kreatywna kampanii prasowej opiera się na przekazie, który można streścić następująco: Toyota Yaris daje Ci wszystko, czego możesz oczekiwać od miejskiego samochodu, więc łatwo zakochać się w niej - od pierwszego prowadzenia. Mnóstwo perfekcyjnych rozwiązań daje Ci uczucie pełnej satysfakcji - pokochałeś ją od pierwszego wejrzenia.
Spot telewizyjny przedstawia natomiast wszechstronność samochodu.
Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Zenithmedia.
Komentarze opinie