Reklama

K2 dla Peugeot 207

23/06/2006 08:10
Z dniem 12 czerwca, tuż za kampanią "Dni Otwartych" ruszyła kampania wizerunkowa Peugeot 207, która potrwa do 30 czerwca.
Kliknij, aby powiększyćKampania ma na celu podkreślenie samego charakteru oraz rozlicznych walorów tego zjawiskowego „lwa”. Wśród nich wymienić należy niezrównany komfort, dynamiczne silniki, szklany dach, dwustrefową klimatyzację, czy nawet dyfuzor zapachów, będący w stanie sprostać najbardziej wyrafinowanym gustom.

Zespół K2 przygotował kreacje do całej kampanii wizerunkowej w internecie. W kampanii wykorzystywana jest szeroka gama niestandardowych form e-reklamowych, takich jak spoty TV, expand billboardy oraz DHTML rectangle.

Użytkownicy Wirtualnej Polski mogą zobaczyć spot TV, zaś odwiedzający portal Gazeta.pl expand billboard z licznymi motylami w motywie. Istotnym kanałem komunikacyjnym tej kampanii są również wyszukiwarki internetowe. Użytkowników Google do odwiedzenia salonów zachęca box tekstowy, a korzystających z wyszukiwarki portalu Onet - link tekstowy.

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do