Reklama

Już za dziewięć miesięcy

27/12/2006 02:10
Budując umiejętnie napięcie towarzyszące zbliżającej się wielkimi krokami premierze nowej 500-ki, Fiat ogłosił 15 grudnia rozpoczęcie niezwykłej akcji, której finał zaplanowano dokładnie za dziewięć miesięcy (skojarzenia jak najbardziej na miejscu), a więc 15 września przyszłego roku.Konkurs zatytułowany ?Baby Room? to nietypowe przedsięwzięcie adresowane do przyszłych mam, które rejestrując się na stronie internetowej www.fiat500.com, będą mogły wygrać nowy model tego samochodu: jedynym warunkiem uczestnictwa w końcowym losowaniu jest zbieżność daty narodzin dziecka z datą premiery pojazdu. Ta oryginalna inicjatywa została zaproponowana przez zespół, który wcześniej stworzył ?500 wants you? - multimedialne, interaktywne laboratorium zrealizowane w ścisłej współpracy z agencjami Leo Burnett Turyn oraz Arc. Poza tym, tak samo jak narodziny dziecka, premiera nowego samochodu to niezwykle ważne wydarzenie, w związku z czym stworzono program, mający ruszyć dokładnie 500 dni przed oficjalną premierą, obejmujący wszystkie sektory komunikacji: od reklamy po ?viral? marketing, od mody po fotografię.To właśnie w sieci internetowej, dzięki stronie www.fiat500.com, projekt ?500 wants you? odniósł ogromny sukces. Świadczą o tym następujące dane: około 14 mln 750 tys. wyświetleń strony, ponad 2 mln 397 tys. wejść do serwisu, prawie 1 mln 875 tys. wejść tzw. ?unique visitors? i wreszcie ponad 29,3 tys. zarejestrowanych użytkowników. Ale to nie wszystko. Poprzez ?Concept Lab? wysłano ponad 166,5 tys. projektów i 22 480 sugestii. Co więcej, przedsięwzięcie pociągnęło za sobą 682 nowych haseł w ?500ology?, 1 262 wysłanych maskotek, 1 456 skomponowanych dżingli, 1 443 ściągniętych utworów w formacie mp3, 1 057 projektów dla ?Designboom? i 20 propozycji strony głównej. Zaledwie dziewięć miesięcy przed premierą samochodu pomysły wciąż się mnożą i przyszedł czas na kolejne przedsięwzięcia. W konkursie ?Baby Room? na stronie www.fiat500.com można dać wyraz swej kreatywności dzięki konkursowi ?500 Sticker Art Contest?. Konkurs ten jest otwarty dla wszystkich grafików - projektantów, artystów ulicznych, osób trudniących się robieniem tatuaży, freestylerów, designerów art. żywnościowych i innych artystów zajmujących się sztuką wizualną. Spośród pięciu finałowych propozycji zewnętrznego wyglądu samochodu, wytypowanych przez użytkowników serwisu, zostanie wybrany i wcielony w życie najlepszy projekt a autor otrzyma sztabkę złota ?500 wants you?.Jednocześnie ma kontynuacje i rozwija się wirtualne laboratorium ?Concept Lab II?, przy pomocy którego można stworzyć swój własny projekt wnętrza samochodu. Ale pomysły na tym się nie kończą. Dziewięć nadchodzących miesięcy oczekiwania będzie obfitować w kolejne inicjatywy a wszystko pod znakiem kreatywności zgodnie z filozofią Fiata 500: ?samochodu dla ludzi, powstałego z marzeń ludzi?
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do