Reklama

Japonia największym rynkiem dla flagowej limuzyny Lexusa

03/09/2007 14:50
Do tej pory największym rynkiem zbytu dla każdego z modeli w gamie marki Lexus były Stany Zjednoczone, jednak w przypadku flagowej limuzyny LS 600h na pierwsze miejsce wysunie się Japonia przed Europą. W okresie do końca lipca auto znalazło w Polsce 8 klientów.
Kliknij, aby powiększyćKoncern Toyota Motor Corporation, który zaledwie kilka dni temu świętował okrągłą rocznicę 70-lecia istnienia, spodziewa się sprzedawać w Japonii średnio 300 egzemplarzy miesięcznie (około 3,6 tys. sztuk w ciągu roku). Lexus LS 600h zadebiutował w Kraju Kwitnącej Wiśni 17 maja.

Na drugim miejscu pod względem wielkości sprzedaży Lexusa LS600h plasować się ma Europa ze średnim wynikiem miesięcznym na poziomie 180 samochodów lub ponad 2,1 tys. w ciągu roku.

Na trzecim dopiero miejscu będą Stany Zjednoczone, dla których prognozuje się wynik między 1,2 tys. a 2 tys. egzemplarzy rocznie.

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do