Reklama

Japońscy producenci szczególnie życzliwi dla klienta

13/06/2006 08:18
Złość spowodowana usterką w samochodzie szybko przechodzi, jeśli dany producent jest życzliwy dla klienta i zgadza się pokryć koszty naprawy. Zdaniem niemieckich kierowców, słabo pod tym względem wypadają rodzime firmy. Jak wynika z ankiety przeprowadzonej przez ADAC, pytani wystawi niskie noty markom Mercedes-Benz, Volkswagen oraz Audi.
Z drugiej strony, ankietowani podkreślają życzliwość wobec klienta japońskich producentów. Najlepiej oceniono pod tym względem obsługę Subaru i Toyoty. Dobre noty uzyskały też Honda, Mazda, Mitsubishi, Nissan oraz Suzuki. Jedyną niemiecką marką w czołówce rankingu jest Porsche.
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do