Po raz trzeci z rzędu Jaguar zwyciężył w przeprowadzonych przez organizację J. D. Power and Associates badaniach poziomu zadowolenia amerykańskich klientów z obsługi w salonie dealerskim podczas kupna nowego samochodu.Brytyjska marka zdobyła 912 punktów na 1000 możliwych, poprawiając ubiegłoroczny wynik o pięć oczek. Wskaźnik satysfakcji klientów SSI powstał na podstawie opinii zebranych wśród ponad 42 tys. osób, które zarejestrowały nowy samochód w maju bieżącego roku. W badaniach wzięto pod uwagę takie czynniki jak m.in. zachowanie i obsługę przez pracowników salonu, wygląd obiektu, formalności związane z finansowaniem i ubezpieczeniem zakupu oraz przebieg dostawy, jak również cena samochodu.Poniżej znajduje się lista marek, które zdobyły liczbę punktów większą od średniej dla całej branży, czyli 847 punktów na 1000 możliwych:Jaguar: 912Cadillac: 891Lincoln: 889Porsche: 889Lexus: 887Saturn: 887Buick: 884Volvo: 883Mercury: 881Mercedes-Benz: 876HUMMER: 874BMW: 873MINI: 873Land Rover: 872Infiniti: 868Chevrolet: 862GMC: 861Ford: 855Acura: 854Saab: 854Pontiac: 852Audi: 8
Komentarze opinie