Reklama

IKEA dla Fiata

17/08/2006 11:46
Brytyjski oddział Fiat Auto poinformował o rozpoczęciu realizacji przedsięwzięcia, które zakłada umeblowanie 170 tamtejszych punktów sieci dealerskiej we współpracy z IKEA.W realizowanym wspólnie projekcie ?IKEA dla Fiata? ważne jest m.in. odniesienie obu marek do masowego odbiorcy, który zwraca uwagę na wydatkowanie swoich pieniędzy w sposób ostrożny i wyważony.Dealerzy Fiata w Europie będą mogli liczyć na pomysł umeblowania przygotowany we współpracy z IKEA, mogąc w ten sposób również kierować w sposób kompletny i uporządkowany sprzedażą produktów i usług poprzez innowacyjne narzędzia informatyczne. Ponadto widoczna jest także wola i chęć marki, aby jak najbardziej docenić i podkreślić zdolności i pomysły pojedynczych dealerów, umocnić własnymi centrami sprzedaży obszary uważane za strategiczne i otworzyć nowe punkty sprzedaży w Europie.Inicjatywa ?IKEA dla Fiata? wpisuje się w szerszy projekt, który stanowi odpowiedź Fiata na zachodzące w świecie businesu zmiany, szczególnie widoczne w sektorze samochodowym. Zmiany, które nawet, jeśli z jednej strony niosą ze sobą ryzyko i obrazują zaostrzenie konkurencji na rynku, to z drugiej stanowią możliwość rozwoju handlowego korzystną dla tych, którzy potrafią ją wykorzystać. To okazja tym bardziej interesująca, ponieważ pojawia się w momencie, gdy Fiat oddaje w ręce tych, którzy codziennie reprezentują go przed klientami, nowe modele o dużym znaczeniu: począwszy od Fiata Cromy do Grande Punto, od Panda do Sedici. Są to samochody oryginalne, które odniosły sukces, które są kolejnym przykładem odnowy stylistycznej i wartości reprezentowanych przez samochody już wytwarzan
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo eGorzow.pl




Reklama
Wróć do