Brytyjski oddział Fiat Auto poinformował o rozpoczęciu realizacji przedsięwzięcia, które zakłada umeblowanie 170 tamtejszych punktów sieci dealerskiej we współpracy z IKEA.W realizowanym wspólnie projekcie ?IKEA dla Fiata? ważne jest m.in. odniesienie obu marek do masowego odbiorcy, który zwraca uwagę na wydatkowanie swoich pieniędzy w sposób ostrożny i wyważony.Dealerzy Fiata w Europie będą mogli liczyć na pomysł umeblowania przygotowany we współpracy z IKEA, mogąc w ten sposób również kierować w sposób kompletny i uporządkowany sprzedażą produktów i usług poprzez innowacyjne narzędzia informatyczne. Ponadto widoczna jest także wola i chęć marki, aby jak najbardziej docenić i podkreślić zdolności i pomysły pojedynczych dealerów, umocnić własnymi centrami sprzedaży obszary uważane za strategiczne i otworzyć nowe punkty sprzedaży w Europie.Inicjatywa ?IKEA dla Fiata? wpisuje się w szerszy projekt, który stanowi odpowiedź Fiata na zachodzące w świecie businesu zmiany, szczególnie widoczne w sektorze samochodowym. Zmiany, które nawet, jeśli z jednej strony niosą ze sobą ryzyko i obrazują zaostrzenie konkurencji na rynku, to z drugiej stanowią możliwość rozwoju handlowego korzystną dla tych, którzy potrafią ją wykorzystać. To okazja tym bardziej interesująca, ponieważ pojawia się w momencie, gdy Fiat oddaje w ręce tych, którzy codziennie reprezentują go przed klientami, nowe modele o dużym znaczeniu: począwszy od Fiata Cromy do Grande Punto, od Panda do Sedici. Są to samochody oryginalne, które odniosły sukces, które są kolejnym przykładem odnowy stylistycznej i wartości reprezentowanych przez samochody już wytwarzan
Komentarze opinie