Samochody firmy Hyundai zajęły pierwsze miejsca w dwóch segmentach w dorocznym badaniu jakości Total Quality Study 2005 firmy Strategic Vision. W tym ważnym dla rynku amerykańskiego rankingu Tucson i Accent (z Focusem i Mazdą3) znalazły się na czołowej pozycji w klasach SUV i Small Car. Ponadto badanie wykazało, że 73,61% właścicieli samochodów Hyundai nie zgłosiło żadnych usterek, co jest wynikiem przewyższającym nieco średnią rynkową, wynoszącą 73,43%.
"Z pewnością Hyundai poczynił wiele starań, by wzmocnić swoją pozycję na rynku amerykańskim i po raz kolejny pokazuje producentom krajowym, że klienci doceniają wysoką jakość wykończenia wnętrza - powiedział Daniel Gorrell, partner zarządzający działem motoryzacji Strategic Vision. - Hyundai staje w szranki z Toyotą i Hondą w zakresie bezusterkowości i wkrótce może dołączyć do liderów jakości."
Badanie Total Quality Study objęło 40 tys. nabywców nowych samochodów, którzy zakupili auto w okresie październik-listopad 2004 r. Kierowcy odpowiedzieli na szereg pytań związanych z procesem zakupu, użytkowaniem i prowadzeniem ich aut.
Komentarze opinie