Hyundai ugruntował mocną pozycję w segmencie samochodów SUV w Europie, zdobywając 11,4% rynku i zajmując trzecie miejsce w rankingu sprzedaży. Pojazdy rekreacyjne marki Hyundai nabyło w ubiegłym roku prawie 100 tys. klientów na Starym Kontynencie.
Firma Hyundai Motor Company zyskała renomę producenta samochodów niezawodnych i spełniających oczekiwania wielu klientów. Najlepszym na to dowodem są pojazdy rekreacyjne marki Hyundai. W ciągu sześciu lat Hyundai zdobył 11,4% udziałów w bardzo konkurencyjnym segmencie SUV, osiągając trzecie miejsce w rankingu najpopularniejszych marek pojazdów SUV ze sprzedażą sięgającą 100 tys. sztuk. W wielu krajach europejskich Hyundai zdobył pozycję lidera w tej klasie (m.in. w Austrii, Belgii, Czechach, Hiszpanii, Holandii, Irlandii i Szwecji).
Sukces Hyundaia w tej branży nie pojawił się znienacka. Wprowadzając w 1999 r. model Santa Fe był jednym z pierwszych producentów samochodów oferujących nowoczesny pojazd rekreacyjny. Projekt Santa Fe wykraczał stylem poza tradycyjne, amerykańskie SUV-y i typowe terenówki. Łącząc w sobie atrakcyjny design, komfort samochodu osobowego, wszechstronność zastosowań i właściwości terenowe, Santa Fe jest pojazdem rekreacyjnym zdobywającym coraz większą popularność wśród wielu klientów w Europie.
Najmniejszy w segmencie SUV Hyundaia, Tucson, posiada te same cechy co Santa Fe i został wprowadzony do sprzedaży w 2004 r., by zaspokoić popyt na mniejszy pojazd w tym segmencie. Z Tucsonem, Santa Fe i najmocniejszym Terracanem Hyundai umacniał swą pozycję na przestrzeni ostatnich lat, przyczyniając się do ogólnego sukcesu marki w Europie.
W marcu na salonie motoryzacyjnym w Genewie Hyundai zaprezentuje kolejną generację Santa Fe. Oczekuje się, że większe rozmiary, mocniejsze silniki i lepsze wyposażenie pomogą umiejscowić nowe Santa Fe w segmencie premium SUV.
Komentarze opinie