Wczoraj miała miejsce premiera prasowa najnowszego dziecka marki Hyundai - modelu i30. Samochód ten, będący pierwszym z nowej gamy modeli nazwanych zgodnie z nowym nazewnictwem koncernu, ma za zadanie pomóc zdobyć firmie mocną pozycję na europejskim rynku masowym. W bieżącym roku importer spodziewa się sprzedać nad Wisłą około 1,2 tys. egzemplarzy.
Kliknij, aby powiększyćModel i30, będący bliźniaczym bratem Kia ceed, jest kolejną odpowiedzią koreańskiej grupy na europejską konkurencję w segmencie C. Auto dostępne jest na rynku od połowy lipca jako 5-drzwiowy hatchback, natomiast od przyszłego roku gama wzbogaci się o nadwozie kombi.
Pod względem wyposażenia i30 jest jedną z najlepszych ofert na rynku. W każdym samochodzie znajduje się sześć poduszek powietrznych, ABS z EBD, hamulce tarczowe we wszystkich kołach, zaczepy ISOFIX do fotelików dla dzieci, czujniki zapięcia wszystkich pasów oraz elektryczne wspomaganie kierownicy, które zależne jest od prędkości jazdy.
Kliknij, aby powiększyćPonadto już w podstawowej wersji Classic znajduje się radio CD+MP3 z wejściem USB i AUX, zamek centralny, immobilizer, elektrycznie sterowane szyby z przodu oraz regulację wysokości fotela kierowcy, a w wersji Classic Plus dodatkowo występuje klimatyzacja manualna, komputer pokładowy i sterowanie systemem audio w kierownicy.
Hyundai i30 oferowany jest w pięciu wersjach wyposażenia oraz z sześcioma silnikami do wyboru. Podstawowa jednostka napędowa to benzynowy silnik o pojemności 1,4 l/109 KM. Kolejne silniki to 1,6 l/122 KM oraz 2,0 l/143 KM. Trzy jednostki wysokoprężne występują w dwóch pojemnościach 1,6l (90 lub 115 KM) oraz 2,0 l/140 KM).
Kliknij, aby powiększyćNa polskim rynku model ten kupić można z pakietem serwisowym Hyundai 5/5/1 (5-letnią gwarancję bez limitu kilometrów, 5-letni pakiet assistance oraz pierwszy przegląd bez żadnych dodatkowych opłat). Gwarancja na perforację nadwozia wynosi 10 lat.
Ceny nowego Hyundaia zaczynają się 48 900 za podstawową wersję Classic z silnikiem 1.4 109 KM.
Komentarze opinie