W tym roku firma Hyundai liczy na sprzedaż większej liczby samochodów w Europie niż Nissan. "Naszym celem jest teraz wyprzedzenie Nissana. Różnica nie jest duża - powiedział Werner Frey, wiceprezes Hyundai Motor Europe. W tym roku Hyundai zamierza znaleźć w Europie nabywców na 430 tys. pojazdów, co pozwoli na zdobycie 2,6-proc. udziału w rynku. Wynik za rok ubiegły to 340 tys. aut (2,1%). Dla porównania, udział w rynku europejskim Nissana wyniósł 2,5%.
Aby osiągnąć założony cel, Hyundai wprowadzi w tym roku trzy nowe lub zmodernizowane modele. Oprócz Sonaty i modelu Grandeur, który jest luksusowym sedanem mającym konkurować z Lexusem, pojawi się także odświeżony Getz, który poczynając od lipca zostanie wzbogacony o nową jednostkę wysokoprężną 1.5 litra.
Komentarze opinie